روش لاغری سریع ...........

 

 

تکنیک های لاغری سرای چیست؟ چگونه می توانم سرعت خود را کاهش دهم؟ اینها سوالاتی است که در ذهن بیشتر مردم غافل می شوند.

 

اگر اشتباه نکنید راه حل رژیم صفت و سخت ایجاد می شود اما می دانید که رژیم لاغری وجود دارد که با کم خوری افراطی همراه است ، ممکن است در مدت زمان کوتاه مدت کاهش وزن باعث کاهش وزن شود اما این لاغری موقعیت است. علاوه بر این که پس از مدتی وزن شخص به شرایط سابق بر میگردد. حتی ممکن است چاقی نیز به همراه داشته باشد و برای کاهش وزن پایدار نیز کاملاً مناسب نیست. ممکن است بهتر باشد بگوییم که تناسب اندام نیازمند سبک زندگی صحیح و اصولی است ، نه رژیم های غذایی عجیب و غریب با گرسنگی های طولانی مدت که شما سریع تر به نتیجه می رسانید که شناخته شوید.

 

یک) خداحافظی با غذاهای آماده

 

اگر به فکر سلامتی و لاغری هستید با غذاهای آماده خداحافظی کنید و آن ها را کنار بگذارید!

 

این غذا به طور معمول چربی و کربوهیدرات بالایی دارند. مخصوصاً مواردی مانند سوسیس و کالباس که چربی فوق العاده بالایی دارند. به این نکته توجه داشته باشید که غذاهای آادی که در قالب بسته بندی می شوند ، مانند انواع سوپورها و خورشید ، ممکن است در صورت داشتن بیش از حد چربی و یا کربوهیدرات استفاده شود.

 

حالا اگر بیشتر نگران سلامتی خود را به مواد نگهدارنده ای که در این مواد غذایی به کار می روند نیز فکر کنید!

دو) سالاد را در کنار وعده غذایی بخورید ، نه به جای آن!

 

مصرف سالاد سبزیجات به تنهایی به عنوان یک وعده غذایی اصلی ، یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که در راه لاغری و چربی سوزی می تواند انجام دهد! سالاد سبزیجات با فیبر بالا و کالری بسیار کم خود را در کنار غذا به سیری شما کمک کند.

پیشنهاد مطالعه: دوربین لامپی

.دوربین کوچک مخفی

.دوربین شلنگی

.ردیاب خودرو

 

اما اگر سالاد سبزیجات را به تنهایی به عنوان یک وعده اصلی مصرف کنید ، نمی توانید هورمون گرلین را که هورمون گرسنگی است را پایین بیاورد. در نتیجه شما خیلی زود احساس گرسنگی شدید کرده و مواد خوراکی دیگری را مصرف کرده و به اصطلاح ریزه خواری انجام می دهید! بهتر است در وعده های غذایی اصلی حتماً از مواد غذایی کامل است که کربوهیدرات نیز استفاده می کند تا اگر دستورات کاهش گرلین را صادر کند.

سه) 72٪ تغییر در ریسک چاقی با تغییر ساعت خواب!

 

حتما تعجب کنید اگر بشنوید افرادی که کمتر از 5 ساعت خواب شبانه دارند شانس ابتلا به چاقی را به 73٪ می رسانند! در صورتی که برای شخصی با خواب بالای 5 ساعت این شانس به 27٪ می رسد.

 

خواب کم شبانه ترشح هورمون گرلین را افزایش می دهد که باعث می شود خوری بیشتر شود. NES یا سندرم خوردن شب مشکلی است که فرد با بیدار بودن شبانه به آن خواهد شد و رو به مصرف تنقلات و یا غذا خواهد آورد.

 

در حدود ساعت 3 صبح ترشح هورمون رشد به اوج خود می کنید. از طرف کورتیزول ساعت 3 صبح در سطح پایینی است که شروع به اوج گرفتن می کند تا ساعت 8 صبح که به پیک خود برسید.

 

پس برای لاغری سرای خوب ، به موقع و به اندازه کافی بخوابید.؟

 

نتیجه این است که فردی که تا صبح بیدار باشد ناخودآگاه مثل شخص دیگری خواهد بود که تحت درمان با کورتون باشد (کورتیزول کورتون طبیعی بدن است). این تنها باعث چاقی و افزایش چربی خواهد شد. اگر کم کم بخوابم تا به باشگاه بروم و تمرین کنم اگر ببینم ، بهتر است در اولین عوض شدن خود ایجاد کنید چرا که کمبود خواب را بر روی چاقی عوارض کنید اگر سایر موارد را نیز همراه داشته باشید که در مقالات دیگر کم و بیش از توضیح داده شده است ایمن

چهار) ورزش کنید ، اما بیش از حد نیست!

 

تمرینات سنگین و قدرتی و یا تمریناتی که ضربان قلب شما را بیش از حد بالا می برد اگر برند در مدت زمان طولانی انجام می شود. زیاد تمرین می کنید که همیشه لاغری سریر تر نمی شود!

 

به عنوان نمونه تمرین با وزنه در حد 45 دقیقه تا حداکثر 60 دقیقه کافی ست و اگر بیشتر از این زمان تمرین بدن شما را با ترشح هورمون کورتیزول به این اتفاق پاسخ می دهد! هورمون کورتیزول نیز همانطور که قبله توضیح داد باعث چاقی و افزایش وزن می شود. حتی در رشد عضلانی هم اختلال ایجاد کند.

 

بهتر است اگر به زمان لازم برای تمرین نیاز دارید ، ورزش خود را در دو نوبت انجام دهید. به عنوان مثال به جایزه یک ساعت و نیم ورزش سنگین مداوم ، آن را در دو وعده 45 دقیقه انجام دهید.

پنج) کم تحرک نباشید

 

عوارض استفاده از 8 ساعت ثابت نشستن پشت میز با یک ساعت ورزش جبران پذیرش نیست. سعی کنید در طول روز در هر شرایطی که تحریک کرده اید و از یک جا نشستن پرهیز کنید.

 

فواصلی که در طول روز باید شما را پیاده بروید. حتی کمی تمرینات کششی در حد 10 دقیقه در طول ساعت کاری می تواند به شما کمک کند کند. هرچه تحرک داشته باشید ، کالری می سوزانید و از تجربیات چربی بیشتر در امان هستید.